پیام امروز-40






















Blog | Profile | Archive | Email | Name Of Posts


خونه من

It's hard to beat a person who…
never gives up!

سخته، کسی و شکست بدی که...

هیچ وقت تسلیم نمیشه!



نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت16:47---25 تير 1390
سلام

ممنون از حضورت@};-

پاسخ:سلام:)... خواهش می کنم دوست عزیز... @};-


فاطمه
ساعت14:30---25 تير 1390
سلام لبخندم اره دیگه داریم با مشکلات میسوزیم و میسازیم :):):):):):):):):):):):) بزرگ که دارم پیر میشم خیلی وقته پیر شدم و الان دارم پیرتر میشم این مشکلات منو خیلی پیر کرد اما خوب با کمک پیامات کمی جوون شدم :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D لبخند تو تو ایران درس خوندی؟ انگار فتوشاپ کار خوبی هستی نه؟;););););););););););) پاسخ:سلام عزیزم:) ... مشکلات و همه دارن! نحوه ی برخورد ما با مشکلاته که ما رو متفاوت می کنه! ;)... :D !!.. حس می کنم، دیدت یه کمی متفاوت تر شده! داری بزرگ تر میشی گلم!! ;) ... جدا؟!! :-)) !! .. خوشحالم، که همچین حسی داری!! :D ... آره عزیزم، تو ایران! درس خوندم!! :D ...ولی احتمال داره برا ارشد برم یه کشور دیگه! :P ... مرسی عزیزم، چشمات خوب می بینن! :D !!...

saba
ساعت12:56---25 تير 1390
salam doost joonam

jomleye jalebi bood vaghean:)پاسخ:سلام سبا جونم:)... مرسی گلم، خوشحالم که دوست داشتی:P


شاذه
ساعت0:04---25 تير 1390
پس چه بهتر که به جای مقابله کنارش راه بری و در راهش کمکش کنی و ازش کمک بگیری...





پاسخ:آره عزیزم... کاملا درسته!:) ..ولی اگه از یه دید دیگه! نگاه کنی!!... این میشه که، اگه هیچ وقت تسلیم و نا امید نشی و با پشتکار راهت و دنبال کنی، کسی نمی تونه شکستت بده! ... :P ... مرسی شاذه جونم:)


فاطمه
ساعت23:56---24 تير 1390
سلام لبخندم خوبی عزیزم؟ واییییییییییییییییییی که چقد این مطالبت قشنگه داری روز به روز تجربمو بیشتر میکنی :X و دی دی دینگ فاطیه خندون دوباره پیشه ابجی لبخندش برگشت:X:X:X:X:X چیکار کنیم دیگه بیکاری رو تحمل میکنیم ;):D دوکست دارم ابجی جونم@};-@};-@};-@};- پاسخ:سلام فاطمه جون، مرسی عزیزم... تو خوبی؟:) ... مرسیییییییی گلم، واقعا خوشحالم که خوشت میاد عزیزم:X... خیییییییلی خوش اومدی عزیزم:) و خوشحالم که خوشحال برگشتی ;).. منم دوست دارم، خواهر گلم:X@};-@};-@};-@};-

حمید
ساعت22:19---24 تير 1390
سلام

پیام هات خیلی جالبه.

موفق باشی.

تا بعد...
پاسخ:سلام حمید جان:)... خیلی ممنونم:P ... خوشحالم که خوشت اومده:).... شما هم موفق باشی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در جمعه 24 تير 1390برچسب:پیام-متن-جمله-زیبا-با معنی,ساعت21:43توسط لبخند | |